Poszukaj czegoś

sobota, 29 grudnia 2012

Zaczynamy

Pierwszy Post


Witam

Nazywam się Dawid mam aktualnie 14 lat ( gimbus )  . Dlaczego zacząłem pisać bloga? Szczerze sam nie wiem, po prostu ostatnimi czasy trochę się tym zainteresowałem. Mając pomysł na tego całego bloga zaczynam. O czym on właściwie będzie?  Nazwa mówi sama za siebie, pozwolę sobie to nazwać "gimbusowymi sprawami", coś w ten deseń. Będę tu pisał o naprawdę różnych rzeczach, np. o:

Różnych grach





lub o wydarzeniach z mojej szkoły 




Naprawdę różne rzeczy będą tu "opisywane". Oczywiście wielkiego doświadczenia w tych sprawach nie mam, dokładniej to żadnego. Alę będę się starał robić to jak najlepiej jak potrafię. 

Więc to był post (można to tak nazwać) zaczynający moją "przygodę" z pisaniem bloga. Z góry przepraszam za wszelkie błędy, powtórzenie itp. 

Mój następny post będzie o "GIMBUSACH" 

Zapraszam. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz